נתקלים בבעיה להיכנס לחשבונכם?
אינני יכול/ה להיכנס לחשבון שלי, איבדתי את הסיסמא, לא קיבלתי דוא"ל לאיפוס הסיסמא ועוד...
קראו את העזרה המקוונת שלנו
אתם מוזמנים להיזער בעמוד העזרה המקוונת שלנו על מנת למצוא את המענה המתאים לבעיה שלכם באזור האישי.
אם אינכם מוצאים את המענה המתאים, אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-5142212
בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00, או בווטסאפ 97235142226+
אינני יכול/ה להיכנס לחשבון שלי, איבדתי את הסיסמא, לא קיבלתי דוא"ל לאיפוס הסיסמא ועוד...
אינני רואה את החופשה שלי באזור האישי
אין באפשרותי לשלם את היתרה, לאשר רת ההזמנה, להשתמש בשירות Easy Arrival ועוד...
ניתן להיכנס לאזור האישי שלך מדף הבית של קלאב מד על ידי לחיצה על כפתור "אזור אישי" (הנמצא בחלק השמאלי העליון של דף הבית)והזנת פרטי הכניסה שלך :
אם אינך יכול/ה להתחבר באמצעות כתובת הדוא"ל שלך, נסה/י להשתמש במספר ה- GM שלך.
תוכל למצוא את מספר ה- GM שלך במיקומים הבאים:
אישור ההפעלה של האזור האישי נשלח בדוא"ל במקרים הבאים:
יש לשים לב כי קישור זה פועל רק פעם אחת (בלחיצה שניה הוא יפוג)
אם אינך מוצא/ת את הודעת הדוא"ל להפעלת חשבונך, ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על הקישור "שכחתי סיסמא" בדף ההתחברות לאזור האישי, ואז תישלח אליך הודעת דוא"ל עם קישור להפעלת חשבונך.
במידה ושכחת את הסיסמה שלך, ניתן לאפס אותה על ידי לחיצה על הקישור "שכחתי סיסמא" בדף הכניסה לאזור האישי (כדי לעבור לדף זה, יש ללחוץ על כפתור "אזור אישי" ולאחר מכן "התחברו" בחלק השמאלי העליון של האתר).
יש להזין את כתובת הדוא"ל שלך ואנו נשלח לך דוא"ל כדי לאפס את הסיסמה שלך.
אנו עשויים לבקש ממך מידע נוסף, כולל מספר GM. זה יכול לקרות אם הדוא"ל שלך מחובר לחשבונות מרובים.
אם לא קיבלת את הדוא"ל לאיפוס הסיסמה, עשויות להיות לכך כמה סיבות:
אם כתובת למשלוח הדיוור שהזנת, המקושרת למספר ה- GM שלך אינה כתובת למשלוח בעברית, המערכת תכוון אותך לאתר שמתאים לכתובת הדואר.
לדוגמה: אם סיפקת כתובת בבלגיה, אנו נפנה אותך לאתר הבלגי.
אם אינך מוצא תשובה, אל תהסס/י ** ליצור איתנו קשר בטלפון 03-5142212**, העומד לרשותך בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:30 ובימי ו' בין השעות 09:00-13:00.
הזמנת שיט באוניה שלנו קלאב מד 2 ואינך רואה אותו באזור האישי שלך? הסיבה לכך היא שאיננו מציגים עדיין את קלאב מד 2 באזור האישי. ניתן לראות חופשות רק במועדונים שלנו.
הזמנת טיול ואינך רואה אותו באזור האישי? הסיבה היא שאיננו מציגים טיולי חוץ ופעילויות מסוימות באזור האישי וניתן לראות רק את השהות במועדון.
ייתכן שחלק מחופשות העבר שלך לא יוצגו עוד באזור האישי.
הסיבות העיקריות לכך הן:
ישנם מספר מקרים שבהם החופשה שלך לא תוצג באזור האישי:
אם אינך מוצא תשובה, אל תהסס/י ** ליצור איתנו קשר בטלפון 03-5142212**, העומד לרשותך בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:30 ובימי ו' בין השעות 09:00-13:00.
את כל מסמכי המכירות (הסכם המכירה ותנאי המכירה הכלליים) ניתן למצוא ב-"מסמכים" בדף "פרטי השהייה שלי" באזור האישי.
מסמך "הסכם המכירה" משמש כחשבונית.
אנו מציגים את מסמכי המכירות האלה עבור אופציות והזמנה מאושרת.
בעת לחיצה על "מסמכים", תצוגת המסמכים עשויה להימשך בין 30 שניות לדקה.
נכון לעכשיו, רק האדם שקיבל את אישור הדוא"ל יוכל להוריד את חוזה המכירה. האורחים האחרים יצטרכו לבקש מסוכן מכירות לשלוח את חוזה המכירה בדוא"ל.
אנו לא מציגים חוזי מכירות במקרים הבאים:
ניתן לגשת לשירות מדף הבית של האזור האישי באמצעות קישור המוצג בדיוק מתחת לשהות עתידית.
** נגישות לשירות: **
זמינות השירות:
כדי לשלם את יתרת התשלום, עליך לעבור לדף "פרטי השהייה שלי", שם ניתן למצוא כפתור בשם "פרטי מחיר" ואז ללחוץ על כפתור "לתשלום" כדי להמשיך לתשלום.
יחד עם זאת, לא ניתן לבצע תשלום דרך האתר אם ההזמנה בוצעה דרך סוכן נסיעות חיצוני. במקרה כזה יש לפנות לסוכן הנסיעות לתשלום היתרה.
קיימים מספר מצבים שבהם לא ניתן לאשר אופציה באזור האישי:
אם אינך מוצא תשובה, אל תהסס/י ** ליצור איתנו קשר בטלפון 03-5142212**, העומד לרשותך בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:30 ובימי ו' בין השעות 09:00-13:00.
באפשרותך לשנות את פרטי הקשר שלך (שם, שם פרטי, תאריך לידה ומספר טלפון) מהאזור האישי.
לידיעתך, עדיין לא ניתן לשנות את כתובת הדוא"ל או את כתובת הדואר באזור האישי. אם ברצונך לשנות מידע זה, אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם סוכנות הנסיעות שלך או להתקשר אלינו ב-03-5142212.
במידה והבחנת בשגיאה בכרטיס המועדון שלך, או אם שינית את שמך, תוכל/י לעדכן את פרטי הקשר שלך באתר www.clubmed.co.il באמצעות ** האזור האישי ** (יש לעבור לסעיף * *"הפרופיל שלי "**).
ניתן גם לפנות לסוכנות הנסיעות שלך או להתקשר למוקד שלנו ב-03-5142212 על מנת לבצע את השינויים הנדרשים.
שימו לב: ניתן לשנות שם רק אם אינך נמצא/ת כעת במועדון או אם לא הזמנת חופשה קרובה.
אם אינך מוצא תשובה, אל תהסס/י ** ליצור איתנו קשר בטלפון 03-5142212**, העומד לרשותך בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:30 ובימי ו' בין השעות 09:00-13:00.
צריכים ליצור איתנו קשר? פנו אלינו בטלפון 03-5142212
אנו עושים שימוש בקבצי cookies (עוגיות) על מנת להעניק לך את חווית הגלישה הטובה ביותר. לחיצה על המשך מהווה הסכמתך לשימוש בקבצים אלה.