אזור אישי - שאלות נפוצות

קראו את העזרה המקוונת שלנו

נתקלתם בבעיה באזור האישי?

אתם מוזמנים להיזער בעמוד העזרה המקוונת שלנו על מנת למצוא את המענה המתאים לבעיה שלכם באזור האישי.

אם אינכם מוצאים את המענה המתאים, אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-5142212
בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00

נתקלים בבעיה להיכנס לחשבונכם?

אינני יכול/ה להיכנס לחשבון שלי, איבדתי את הסיסמא, לא קיבלתי דוא"ל לאיפוס הסיסמא ועוד...

ראו עוד ב"בעיות כניסה לחשבון"

כיצד ניתן להיכנס לחשבון האישי?

ניתן להיכנס לאזור האישי שלך מדף הבית של קלאב מד על ידי לחיצה על כפתור "אזור אישי" (הנמצא בחלק השמאלי העליון של דף הבית)והזנת פרטי הכניסה שלך :

  • שם המשתמש שלך: זהו מספר ה- G.M® שלך או כתובת הדוא"ל שלך
  • הסיסמה שלך

אינני יכול/ה להיכנס לאזור האישי עם כתובת הדוא"ל שלי

אם אינך יכול/ה להתחבר באמצעות כתובת הדוא"ל שלך, נסה/י להשתמש במספר ה- GM שלך.
תוכל למצוא את מספר ה- GM שלך במיקומים הבאים:

  • הסכם מכירה
  • הודעת אישור ההזמנה
  • הודעת יתרת התשלום שנשלחה אליך בדוא"ל
  • וגם על מסמכים שנשלחו בבקשה להצעת מחיר או לשמור אופציה

איבדתי את הקישור להפעלת החשבון

אישור ההפעלה של האזור האישי נשלח בדוא"ל במקרים הבאים:

  • אם הנך לקוח/ה חדש/ה והזמנת חופשה בקלאב מד, קישור ההפעלה יוצג בדוא"ל אישור ההזמנה שלך.
  • אם נרשמת לניוזלטר, תקבל/י דוא"ל להפעלת החשבון שלך.
  • אם פתחת חשבון באופן מקוון, תקבל/י את קישור ההפעלה עבור האזור האישי שלך בדוא"ל לאישור יצירת החשבון.

יש לשים לב כי קישור זה פועל רק פעם אחת (בלחיצה שניה הוא יפוג)

אם אינך מוצא/ת את הודעת הדוא"ל להפעלת חשבונך, ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על הקישור "שכחתי סיסמא" בדף ההתחברות לאזור האישי, ואז תישלח אליך הודעת דוא"ל עם קישור להפעלת חשבונך.

שכחתי את הסיסמא שלי

במידה ושכחת את הסיסמה שלך, ניתן לאפס אותה על ידי לחיצה על הקישור "שכחתי סיסמא" בדף הכניסה לאזור האישי (כדי לעבור לדף זה, יש ללחוץ על כפתור "אזור אישי" ולאחר מכן "התחברו" בחלק השמאלי העליון של האתר).

יש להזין את כתובת הדוא"ל שלך ואנו נשלח לך דוא"ל כדי לאפס את הסיסמה שלך.
אנו עשויים לבקש ממך מידע נוסף, כולל מספר GM. זה יכול לקרות אם הדוא"ל שלך מחובר לחשבונות מרובים.

לא קיבלתי דוא"ל לשחזור הסיסמא

אם לא קיבלת את הדוא"ל לאיפוס הסיסמה, עשויות להיות לכך כמה סיבות:

  • שליחת הודעת הדוא"ל לאיפוס הסיסמא עשויה להימשך עד שלוש דקות.
  • יש לוודא כי כתובת הדוא"ל שהוזנה כוללת תחביר חוקי xxx@yy.zz (לדוגמה: monemail@gmail.com)
  • יש לבדוק כי הזנת את כתובת הדוא"ל בשדה הנכון בטופס "שכחתי סיסמא"
  • ייתכן שההודעה הגיעה לתיקיית דואר הזבל שלך

האזור האישי שלי אינו מוצג בשפה העברית

אם כתובת למשלוח הדיוור שהזנת, המקושרת למספר ה- GM שלך אינה כתובת למשלוח בעברית, המערכת תכוון אותך לאתר שמתאים לכתובת הדואר.

לדוגמה: אם סיפקת כתובת בבלגיה, אנו נפנה אותך לאתר הבלגי.

לא מצאת פתרון לבעיה שלך?

אם אינך מוצא תשובה, אל תהסס/י ליצור איתנו קשר בטלפון 03-5142212, העומד לרשותך בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:30 ובימי ו' בין השעות 09:00-13:00.

אינני רואה את החופשה שלי ב-Club Med 2 (שייט)

הזמנת שיט באוניה שלנו קלאב מד 2 ואינך רואה אותו באזור האישי שלך? הסיבה לכך היא שאיננו מציגים עדיין את קלאב מד 2 באזור האישי. ניתן לראות חופשות רק במועדונים שלנו.

אינני רואה טיול שהזמנתי באזור האישי

הזמנת טיול ואינך רואה אותו באזור האישי? הסיבה היא שאיננו מציגים טיולי חוץ ופעילויות מסוימות באזור האישי וניתן לראות רק את השהות במועדון.

אינני רואה חלק מחופשות העבר שלי באזור האישי

ייתכן שחלק מחופשות העבר שלך לא יוצגו עוד באזור האישי.
הסיבות העיקריות לכך הן:

  • חופשות אלה היו במועדונים שנסגרו, ולכן לא יוצגו באזור האישי.
  • חופשות בקלאב מד לפני שנת 1995 גם כן אינן מוצגות באזור האישי.

אינני רואה את החופשה שלי באזור האישי

ישנם מספר מקרים שבהם החופשה שלך לא תוצג באזור האישי:

  • הקובץ משלב מספר חופשות רצופות, שינויים בחדר במהלך השהייה או חופשה מורכבת (האורחים לא יוצאים באותו התאריך או מאותו מקום וכו').
  • הקובץ משלב שהייה וסיור / עצירה בעיר.
  • התיק שלך שונה על ידי אחד מסוכני המכירות שלנו (למשל במקרים של שינוי חדר או טיסה).
  • כאשר התיק כולל יותר מ -20 שירותים נוספים (העברה, מסגרות ילדים, ספורט, ספא, השכרת ציוד סקי, וכו').
  • אם את/ה (המשתמש/ת הראשי/ת במספר GM) לא היית אורח/ת בחופשה שצורפה למספר ה-GM שלך, לא תראה/י חופשה זו באזור האישי שלך. אך האדם הנוסף ששייך למספר ה-GM ושהה בחופשה יוכל לראותה באזור האישי שלו.

לא מצאת פתרון לבעיה שלך?

אם אינך מוצא תשובה, אל תהסס/י ליצור איתנו קשר בטלפון 03-5142212, העומד לרשותך בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:30 ובימי ו' בין השעות 09:00-13:00.

אינך יכול/ה להוריד את הסכם המכירה?

את כל מסמכי המכירות (הסכם המכירה ותנאי המכירה הכלליים) ניתן למצוא ב-"מסמכים" בדף "פרטי השהייה שלי" באזור האישי.

מסמך "הסכם המכירה" משמש כחשבונית.

אנו מציגים את מסמכי המכירות האלה עבור אופציות והזמנה מאושרת.

בעת לחיצה על "מסמכים", תצוגת המסמכים עשויה להימשך בין 30 שניות לדקה.

נכון לעכשיו, רק האדם שקיבל את אישור הדוא"ל יוכל להוריד את חוזה המכירה. האורחים האחרים יצטרכו לבקש מסוכן מכירות לשלוח את חוזה המכירה בדוא"ל.

אנו לא מציגים חוזי מכירות במקרים הבאים:

  • הזמנה לפני יולי 2017.
  • בעיה טכנית בתצוגת מסמכים (במקרה זה, תוצג הודעת שגיאה).

נתקלת בבעיות בשירות Easy Arrival?

ניתן לגשת לשירות מדף הבית של האזור האישי באמצעות קישור המוצג בדיוק מתחת לשהות עתידית.

נגישות לשירות:

  • Easy Arrival הוא שירות מוגבל ולכן ייתכן כי לא נוכל ליהנות ממנו עבור חלק מהחופשות (בעיקר עבור ציוד סקי).
  • שירות זה אינו עדיין אינו פעיל בכל המועדונים שלנו. ניתן למצוא את רשימת המועדונים בהם ניתן להפעיל את השירות כאן
  • אם נוסעים איתך ילדים בין הגילאים 11 ל -17 ומועדוני הילדים Junior / Passworld אינם פעילים במהלך תקופת החופשה שלך (גם אם קיבלת דוא"ל על Easy Arrival).

זמינות השירות:

  • השירות זמין החל מ-30 יום ועד 3 ימים לפני תחילת החופשה (מילוי הטופס).
  • באפשרותך לצפות במידע שהוזן עד ליום הגעתך למועדון.
  • אם הזמנתם מספר חופשות לגביהן ניתן להשתמש בשירות Easy Arrival, נוכל לספקו עבור השהות הקרובה ביותר (לא ניתן להשתמש בשירות עבור החופשה השניה).

אין באפשרותי לשלם עבור ההזמנה דרך האתר

כדי לשלם את יתרת התשלום, עליך לעבור לדף "פרטי השהייה שלי", שם ניתן למצוא כפתור בשם "פרטי מחיר" ואז ללחוץ על כפתור "לתשלום" כדי להמשיך לתשלום.

יחד עם זאת, לא ניתן לבצע תשלום דרך האתר אם ההזמנה בוצעה דרך סוכן נסיעות חיצוני. במקרה כזה יש לפנות לסוכן הנסיעות לתשלום היתרה.

אינני יכול/ה לאשר אופציה באזור האישי

קיימים מספר מצבים שבהם לא ניתן לאשר אופציה באזור האישי:

  • אם האופציה נעשתה מול סוכן נסיעות חיצוני.
  • אם החופשה כוללת טיול.
  • החופשה משלבת מספר חופשות רצופות, שינויים בחדר במהלך השהייה או שהייה מורכבת (לא כל האורחים יוצאים באותו התאריך או מאותו המקום).
  • החופשה משלבת שהייה וסיור או עצירה בעיר.
  • חופשות הכוללות יותר מ -20 שירותים נוספים (העברות, השגחת ילדים, ספורט, ספא, השכרת ציוד סקי וכו').
  • אם את/ה (המשתמש/ת הראשי/ת) במספר ה- GM לא משתתף/ת בחופשה המחוברת אליך, לא ניתן לראות את השהייה באזור האישי שלך.

לא מצאת פתרון לבעיה שלך?

אם אינך מוצא תשובה, אל תהסס/י ליצור איתנו קשר בטלפון 03-5142212, העומד לרשותך בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:30 ובימי ו' בין השעות 09:00-13:00.

כיצד ניתן לשנות את פרטי הקשר שלי?

באפשרותך לשנות את פרטי הקשר שלך (שם, שם פרטי, תאריך לידה ומספר טלפון) מהאזור האישי.

לידיעתך, עדיין לא ניתן לשנות את כתובת הדוא"ל או את כתובת הדואר באזור האישי. אם ברצונך לשנות מידע זה, אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם סוכנות הנסיעות שלך או להתקשר אלינו ב-03-5142212.

ישנה טעות באיות השם שלי. מה עליי לעשות?

במידה והבחנת בשגיאה בכרטיס המועדון שלך, או אם שינית את שמך, תוכל/י לעדכן את פרטי הקשר שלך באתר www.clubmed.co.il באמצעות האזור האישי (יש לעבור לסעיף * *"הפרופיל שלי "**).

ניתן גם לפנות לסוכנות הנסיעות שלך או להתקשר למוקד שלנו ב-03-5142212 על מנת לבצע את השינויים הנדרשים.

שימו לב: ניתן לשנות שם רק אם אינך נמצא/ת כעת במועדון או אם לא הזמנת חופשה קרובה.

לא מצאת פתרון לבעיה שלך?

אם אינך מוצא תשובה, אל תהסס/י ליצור איתנו קשר בטלפון 03-5142212, העומד לרשותך בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:30 ובימי ו' בין השעות 09:00-13:00.